9 mar. 2009

De ras...

Un tip firav statea intr-un bar cu o bere in fata. Apare un smecher, ii da doua palme, ii ia berea si o da pe gat . Asta firav incepe sa planga, sa se tavaleasca pe jos.
-Ce ai, ma? Plangi pentru o bere, asa barbat esti tu?
-Cum sa nu plang? De dimineata m-a parasit nevasta, mi-a golit contul din banca si mi-a luat tot din casa. Dupa-amiaza imi pierd slujba, incerc sa ma arunc in fata trenului dar o ia pe alta linie. Incerc sa ma spanzur dar se rupe funia; incerc sa ma impusc si se blocheaza pistolul. Cu ultimii bani imi cumpar o bere, torn otrava in ea...si vii tu sa mi-o bei .

Intr-o zi, la usa unei batrane bate un domn elegant imbracat, cu un aspirator in mana. Nici n-apuca batrana sa deschida, ca tipul incepe:
-As dori sa va prezint cel mai performant aspirator! in timp ca vorbea, arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabila de balegar, explicand:
-Stati linistita, daca acest aspirator nu curata TOT ce se afla pe covor, promit ca mananc eu tot ce ramane. 
Dupa ce asculta toata povestea, tremurand de nervi, batrana ii raspunde:
-Sper sa ai pofta, ca n-am curent de azi-dimineata!

Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol , unde se intalneste cu presedintele Bush.  Isi strang mainile si irakianul zice:
-Stiti,  am si eu o intrebare,  apropo de cultura Americii!
-Excelenta, daca pot sa va ajut, o sa o fac cu mare placere! raspunde Bush.
-Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sunt si rusi, si negri si  asiatici, dar niciodata arabi. La care presedintele Bush rade, se apleaca la ureche irakianului si-i sopteste:
-Pai, asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor...


Un comentariu: