6 mar. 2009

Draga Domnule,

Ma tot gandeam cum sa terminam pe cale amiabila negoierile "dure" pe care le-am purtat.
Am inteles ca ar trebui sa primesc niste carti... spre binele lor (pentru a fi citite), al meu (pentru a le citi) si al tau (pentru a-ti face o bucurie).
OK, accept cartile!
Doar ca intr-un schimb care ti s-a parut corect. Trebuie sa-ti dau doua mere rosii, bot de iepure...Problema este ca abia a venit primavara, e inca frig, pomii abia infloresc...de unde mere proaspete? Doar nu vrei de'alea de import cu gust de cauciuc moale? ca stiu ca nu-ti plac (de fapt, cui i-ar placea?).
Asteptam sa inmugureasca pomii, sa infloreasca merii, sa ne bucuram de frumusetea lor,asteptam sa se scuture florile, sa se dezvolte micile fructute, iar pe la toamna ajung la maturitate tehnologica (dupa cum am invatat eu in liceu).
Asa ca pe la toamna, facem targul.
Fair enough? Eu asa zic. :)
Batem palma?

5 comentarii:

  1. Faza e ca nu-i vorba de tine...deci nu trebuia sa te prinzi de nimic. Cand o sa ma adresez tie ai sa-ti dai seama . Va fi vreun exu' pe acolo, ca apelativ... nu "Draga Domnule".

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu pricep ce zici...asa ca nu ma bag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bati campii cu merele de import big time. Lasa ca am mancat si eu mere de import bune si ai mancat si tu fara sa stii asa ca mai lasa aberatiile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca esti simpatic! :) Da' ce vrei si tu mere rosii? ca n-am stiut...pai zi, frate...Caut si-ti dau daca te vor face fericit...By the way, altcineva era "draga domnule", dar daca tii neaparat ,iti scriu si tie ceva, poate nu mai esti asa nervos pe mine. Sincer, nu-ti inteleg afinitatea pentru un anumit personaj pe care nu-l mai amintesc ca poate-ti sare iarasi tandara. Crezusem ca esti un baiat inteligent nu unu' care-si toaca nervii pentru orice tampenii. Poate ai sa realizezi in timp ca altele sunt problemele ce ar trebui sa te macine(cu adevarat):problemele vietii tale. Cu simpatie si amuzata, ana

    RăspundețiȘtergere