24 mar. 2009

"Get busy living..."

Un gand razlet imi spune ca vreau sa fac multe...sa "get busy living" nu sa "get busy dying". A trai...te-ai nascut, trebuie sa traiesti, trebuie sa te obosesti. Te simti obosit...oauuu ce viata traita...
Asa simt acum: ca sunt foarte obosita dar multumita. Sunt obosita dar traiesc...vreau sa fac foarte multe ...daca ziua s-ar dilata ce bine ar fi! sa am timp si sa dorm. Asa n-am incotro si mai pierd din timpul in care as putea face atatea...As vrea sa nu mai am nevoie de somn...dar am nevoie, offf...
Poate d-aia beau si atata cafea. Imi creez iluzia ca nu sunt niciodata obosita. Acum e si mai rau: am inceput sa beau si cola atunci cand n-am cafea la indemana...ca sa nu mai spun de ness-ul cu cola...sinucidere curata. Mai rau e ca-mi dau seama ce fac si nu iau masuri...Adica gata! de maine , doar cafeaua de dimineata , in cana mea cu vrajitoare pe matura. Trei sferturi cafea, un sfert lapte...promit! Aoleeeu... tre sa ma tin de cuvant...mai ales daca dau drumul la text...( daca nu sterg partea asta pana-l termin...as fi in stare , numai sa dispara promisiunea) ar fi mai mare rusinea sa nu ma tin de cuvant ...Auzi, draga Ana? ai promis! sa vedem ce-ai sa faci acum....
Intr-o pauza am luat un litru de cola si in doua ore era gata...oricum cafeaua si cola produc agitatie...cred ca e o energie cam nervoasa rezultatul. Am sa ajung ca alcoolicii sa-mi tremure mainile de-atata cofeina. In sevraj am sa strig: "un strop de cafeaaa! si nu ma puneti sa dorm ca am treaba!"
Dar lasa ca am sa ma odihnesc si eu...candva. As vrea si eu macar o zi libera in totalitate sa fac doar ce vreau eu, fara program ...Ahaaa, dar vine vacanta! Evadez eu cumva. Tre sa ma gandesc bine la un plan de evadare : de dimineata pana seara. Super ar fi pana a doua zi...24 de ore de evadare din viata de zi cu zi... Cred ca am sa-mi iau si un alt nume , nici gandurile mele sa nu ma recunoasca...sau mai ales ele, care-mi vorbesc de mine si de-ale mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu