6 mar. 2009

"The king of pop"-the return

Mare anunt, mare. Ieri, pe arena O2 din Londra a aparut Michael Jackson, dupa ce-si anuntase cu surle si trambite conferinta de presa.
Mi-am amintit de anii mei de liceu in care erau o groaza de fani Michael. Care mai de care cu palarie, carliont tras pe varful nasului(care determina un tic de cal bezmetic ce tot scutura capul intr-o parte), cu manusi fara degete, cu camasa rosie , pantofi negri si sosete albe...tot arsenalul. Oricum, nu m-am recunoscut in descriere...nici in adolescenta. Ca-mi plac multe dintre melodiile lui e altceva.
Si ziceam ca a aparut in Londra un fel de fantoma a celui ce-a fost, mimand atitudinea regelui pop de odinioara. Alb, cum si-a dorit, cu nasul carn, cum a vrut ...dar ruina: o caricatura pictata ce parea ca se straduieste sa faca ceea ce i s-a spus sa faca. S-a lasat putin asteptat(cum ii sade bine starului), in timp ce publicul era in delir . Chiar se pare ca mai are fani... erau innebuniti si abia il asteptau, inghesuiti,pe Michael Jackson. Acesta abia si-a rostit mesajul printre tipete si scandari. A rostit de nu stiu cate ori:"I love you!","This is it!" si "Thank You". A mai spus ca "This will be the final show" si ca este " the final curtain call". Restul informatiilor au venit coerent din partea prezentatorului.
Michael Jackson revine dupa 12 ani de pauza, ultimul turneu fiind "History", din 1997. El a intrat in cartea recordurilor fiind cel mai vandut artist din toate timpurile. Cu toate acestea, dupa scandalul legat de acuzatia de pedofilie , Michael Jackson a fost nevoit sa vanda o mare parte din bunurile sale, printre care chiar si domeniul de la Neverland.
Cred ca anuntul acesta a fost o bomba mediatica. Michael Jackson se bazeaza pe fanii pe care ii mai are dar si pe curiozitatea multora. Eu ii doresc multa sanatate si ...sper sa nu lesine pe scena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu