5 mar. 2009

Tatuajul meu

De obicei am nevoie de materiale pentru scoala, asa ca imprimanta pare o dotare absolut necesara (multifunctionala e super). Oricum trebuie sa multiplic fiecare fisa pentru fiecare elev, asa ca se termina cerneala foarte repede.
In prima instanta duceam cartusele la refill. Era bine si comod, mai ales ca se ocupa altcineva de toata povestea asta(exu'). Pe urma imi spune frate-meu: "Mai, da' de ce nu-ti iei tu cerneala sa-ti umpli singura cartusul, acasa?" " Hmmm?" zic eu neincrezatoare.
Imi cumpara frate-meu cerneala si-mi arata demonstrativ cum se umple cartusul cu seringa..."picuri, pic, pic si gata...nu te mai duci nicaieri, rezolvi singura." Suuuper! zic, floare la ureche.
Problema a venit cand a trebuit sa pun eu in practica cele invatate. Ma apuc eu tacticoasa de treaba. Scot cartusul cu cerneala neagra si ma apuc de tras cerneala din sticluta ca sa bag in cartus. Merge o data, de doua, trei ori...si asa mai departe. Deja eram mandra de mine, cand incepe sa tasneasca dracu' de seringa in toate directiile. Cred ca ma plictisisem, ca treaba asta-i tare migaloasa. Pun servetele de bucatarie peste tot in jurul locului de munca.
Merg mai departe, trageam cerneala, bagam cerneala...vedeam in fata ochilor numai bule negre miscatoare. Hipnotizata cred...nu ca as fi neindemanatica, ma intep cu acul seringii, ca era seringa medicinala de unica folosinta. Imi dau seama ca daca nu iau masuri repede raman cu un semn negru pe palma. Ma duc, iau un ac de la alta seriga si scociorasc acolo locul sa scot cerneala. Speram macar sa se infecteze locul si sa iasa cerneala odata cu infectia.
Dar nuuu, acolo a ramas. Si de atunci ma pot lauda ca mi-am tras (fara voie) tatuaj in palma dreapta, pe nus'ce munte...Daca as merge la vreo ghicitoare in palma, cine stie ce catastrofa mi-ar prezice in legatura cu ciudatul punct negru.
Trebuie neaparat sa gandesc si o semnificatie abstracta pentru punctul meu negru din palma dreapta. Toate tatuajele cica au semnificatii, te reprezinta , iti striga personalitatea, caracterul...mai ales cele in forma de sirena diforma .
Asaaa... cred ca punctul meu are profunde semnificatii...mereu mi-am dorit un astfel de tatuaj plin de semnificatii...

Un comentariu: