14 apr. 2009

Absurdul de zi cu zi

Am dat o fuga prin oras cu treaba (nu ma lasa scoala nici in vacanta). Iau ce-am de luat de la scoala, dau cu subsemnatul si plec la maxi-taxi. Ma nimeresc langa un nene in varsta care ba ofta, ba-si sugea dintii, ba plescaia, pana a inceput sa sughita asa de rau de ziceam ca o sa verse langa mine. Ma rog sa nu se intample (mi se intorsesera matele pe dos)...norocul meu ca am coborat la tribunal sa-mi platesc o asigurare la CEC, nu garantez pentru cei ramasi in masina in urma mea. La CEC, coada la usa ...ca un facut, luna de luna tre sa patesc eu ceva cu asigurarea asta. Nu pierd timpul ci traversez sa vizitez magazinele.
Cand sa traversez, ciudat, doua cortegii funerare :unul dinspre faleza si unul dinspre Tiglina. S-au intersectat la semafor. Interesant e ca mortii ( Dumnezeu sa-i odihneasca) erau descoperiti, desi afara ploua. O ultima incercare de resuscitare...cine stie, Doamne iarta-ma!
Exact in acelasi moment vad pe spatiul verde un nene cu un furtun in mana si stropea pamantul. Avea multa treaba...Dhaaa! Afara ploua. A plouat si azi-noapte...dar el stropea...cu o haina de fas pe el, cu gluga pe cap si stropea!
Ma uit in dreapta mea, ca doar stateam la semafor si priveam in jurul meu, il vad pe fostul meu profesor de literatura veche ale carui cursuri de la 7.30 dimineata aveam impresia ca nu se mai termina. Vad in fata Palatul de Justitie si-mi trec prin minte niste flash-back-uri ale unor evenimente de acum cateva luni.
Doamne, parca-as fi fost intr-un vis in care se imbulzesc haotic lucruri si intamplari fara legatura si fara nicio logica. Sssspooky !

2 comentarii:

  1. l-am vazut si noi pe nenea cu furtunul care uda spatiul verde pe ploaie.tare de tot.asa scrie in fisa lui de atributii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Era frumos sa adune apa de pe trotuar cu prosopul, in incercarea de a crea iluzia ca totusi, nu ploua, ca trotuarul era uscaaat...iar iarba trebuia stropita.Daca tot scria in fisa postului...

    RăspundețiȘtergere