5 apr. 2009

...cu tirul si cu calul prin magazin

Astazi am umblat cu Carmen, haihui prin Real. Eu, cel putin, inafara de apa plata, masline si niste prostioare, n-am luat cam nimic. Carmen, cu ochii dupa oferte si dupa hainute pentru finuta ei. Relu aspira masina, cu elan ,in parcare, ca nu-i place sa piarda timpul prin magazin. Asa ca se straduia sa stearga urmele trecerii lui Pisi prin masina. Pisi e acea pisica ce a fost condamnata de cruzii ei stapani la o viata de abstinenta prin faptul ca au sterilizat-o de domnisoara...saraca...
Aspiratul asta al masinii cred ca era si o metoda de deconectare dupa ce-si facuse creierii ferfenita cu niste conditionale in limba engleza.
Noi, fetele, ne ducem si ne uitam la lenjerii, lumanari, incaltaminte (ca tot imi doresc adidasi). Carmen vrea niste umerase si intram la Jinsk. Intram si cu caruciorul ca na'... aveam de umblat si de comentat, nu-l putem lasa afara. Se trezeste unu' sa comenteze, cica facand o gluma (ha! ha!) :"Ati intrat cu tirul..." Era un vlajgan de vreo doi metri si zece, nu zic asta pt ca as fi eu mai mica de statura ci pentru ca asa era...Eu zambesc si merg mai departe , apoi comentez in barba. Carmen abia acum isi da seama ca se spusese ceva si intreaba ca : "Ce-a zis?" Ei, eu cu urechile mele de securist perfectionate prin meserie (de aud soapta din fundul clasei) auzisem foarte clar comentariul ironic. Carmen :"Cum? asa a zis?" si o vad chinuindu-se sa scoata vreo replica acida . O aud dupa putin timp: " Da' noi le-am spus ceva ca se plimba cu calul prin magazin..."
Am inceput sa rad , iar Carmen era foarte multumita ca in sinea ei a facut o gluma mai buna decat cea cu tirul, a calului de doi metri si...Unde mai pui ca de cate ori treceam pe langa ei trebuia ea sa strecoare vreun cal in propozitie, asa...din intamplare...

3 comentarii:

  1. in sfarsit ai inceput sa scrii intr-un stil mai relaxat, mai natural anumite intamplari din viata ta.adica mai,draga pe intelesul tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. vai,dar ce bagaj de "vorbe frumoase"aveam la adresa calului vorbitor...

    RăspundețiȘtergere