16 apr. 2009

Epilatul

Pentru ca astazi m-am supus unui proces de tortura...nu c-as fi masochista ci pentru ca asa trebuie, ma gandeam ca ar fi echitabil ca si barbatii sa se epileze.
Da' nu asaa pe ici pe colo, ci epilare prin care sa-si dea tot mararul jos de pe picioare, ba si de prin zonele mai sensibile. Nu cu aparatul de ras, cu bicul sau cu vreo crema pentru epilat ci cu ceara sau cu epilatorul. Asa cam cum facea Mel Gibson in filmul acela in care citea gandurile femeilor.
Pai, noi, femeile, pe langa toate celelalte probleme pe care le avem, trebuie sa mai facem si treaba asta, si sincer, nu-i o placere .
Norocul nostru ca s-au inventat epilatoarele astea electrice, astfel incat nu se mai umple nici casa de miros de ceara si nici nu mai intindem smarcul ala galben pe picioare...
Sa nu mai spun ce peripetii am mai avut cu ceara. Am nimerit o data una proasta tare(ca nu toate-s bune) , dupa ce-am pus-o pe picior nu se mai intarea. Fugi in cada, da cu apa rece: nimic! m-am apucat apoi s-o curat cum am putut...si se intindea cum se intinde cleiul ala de pe copaci...uhhh!
Alta data, plecam la mare. Cand sa iau ceara fasie de pe picior, a binevoit sa-mi ia si din piele...brrr...
Norocul meu ca de vreo zece ani nu am mai avut de-a face cu ceara, ca e evident ca nu ma intelegeam cu ea. Ce folositor , comod si curat e un epilator. Asta-i parerea mea. Nici macar nu-i necesar sa mergi la nusce cabinet.
Daar... as vrea sa vad si eu un barbat care ar avea curajul sa foloseasca un astfel de instrument de tortura. Imi amintesc fata cuiva care a incercat sa faca asta...mai bine nu dau detalii...

5 comentarii:

  1. Eu nu-s paros de felul meu. Glumind, pot spune ca am inaintat pe scara evolutiei :))
    Voua fetelor, vorba unui prieten, nu va pot dori decat 'moarte usoara' :))
    Sa ai parte de sarbatori linistite!! Si sa ne citim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)Paste fericit si tie! (poate ne faci iar in ciuda cu cine stie ce imagine, ca dupa Florii!)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Nu înţeleg de ce îmi vrei răul, că eu n-am nicio vină! :))

    Da, pe mine m-au clonat după Yeti...

    RăspundețiȘtergere
  4. :))Chiar...oare iubita lui Yeti se epila? :))) acolo durere!

    RăspundețiȘtergere