26 apr. 2009

Invazia

Eram in parc cu Maria. Normal ca ochii imi fugeau dupa cum fugea ea, adica in toate directiile. Multi copii mici , dar si de-astia de scoala primara (probabil avusesera ore dimineata).
Deodata se aude zarva, galagie mare: se sunase de iesire la scoala generala nr. 12. Incep sa apara grupuri, grupuri de copilandri agitati. Nu ma gandeam ca or sa intre chiar in parc, dar iata ca mi-au facut o surprizaaa...au venit! Chiar simteam lipsa ...
Se apuca sa tipe, sa alerge haotic, sa se catere pe leagane...dar era doar inceputul. Ma uit cu atentie si vad un baietel, chiar baietel, cu tigara in coltul buzelor: se simtea BARRBATT. Aveam impresia ca mi se pare, ca-i o iluzie...dar ala micu' ...fuma, scotea fum, si nu de nervi (necazurile il vor lovi mai tarziu).
Ok! zic. Sa fie... mama lui! ce treaba am eu? Maria mea e la nisip, face "mancare", ce sa ma complic?
Vad niste fetisoare de 12-13 ani ca vin langa grupul de baieti. Vin si baietii , se cupleza si se apuca sa se pupe (eufemistic vorbind)...sa se mozoleasca frate, ce mai! Raman interzisa: pai, eu la varsta asta (si chiar mai tarziu) mai citeam cate ceva, mai jucam un "ratele si vanatorii", ba chiar mai faceam hainute pentru papusi (poate nu eram asa precoce, mai stii...).
Dar asta nu-i tot! Ei vad( asa in hoarda) un pom in fata unui bloc. Se indreapta amenintator spre el... Doamne, ce i-au facut! fugeau cu crengile in maini, de parca nu mai vazusera fructe in viata lor.
A ramas saracul copac de parca trecuse o furtuna peste el...ba, mai rau!
Copiii astia mi-au facut impresia unor maimutele salbatice...sau oricum, imaginea unor animalute ciudate, ca dintr-un film de groaza in care pamantul e invadat de vietuitoare neobisnuite.
Ma intrebam apoi: oare eu oi fi fost la fel si nu-mi amintesc? (tare amnezica tre' sa fiu)

Un comentariu:

  1. copii teribilisti.stau si vad la Tv una ,alta si apoi fuga sa puna in practica .

    RăspundețiȘtergere