3 mai 2009

Cosmetice

Printre alte preocupari ale mele mai mult sau mai putin importante, sunt si reprezentant Avon. Daaa, o preocupare placuta as putea spune.
Am, luna de luna, brosuri cu toate produsele de cosmetica posibile si imposibile. Avand in vedere ca nu-i principala mea activitate, nu umblu sa caut comenzi: daca sunt, sunt, daca nu , nu. Nu e o afacere, nici de departe, insa mie imi face placere sa am o preocupare legata de cosmetice si din asta sa-mi iau si eu insami produsele ce-mi sunt necesare.
Astazi, spre exemplu, am plasat o comanda. Evident ca in ea se regasesc produse pentru mine. Ce mi-am comandat?
Un fard de pleoape liliachiu pentru ca se potriveste cu ochii mei caprui(brunetelor le sta bine cu nuanta aceasta). Apoi am luat o mascara blackest black; am rimel dar e cam vechi si se aduna aiurea, inestetic pe gene, iar eu consider ca rimelul este un produs de machiaj,necesar. Ce-am mai luat? o lotiune astringenta pentru fata. Aceasta e buna pentru a trata unele imperfectiuni ale tenului, mai ales dintr-o anumita perioada a lunii. Am mai comandat si un creion pentru sprancene; nu am mai folosit de mult timp si nu prea folosesc , insa avea reducere. Acesta e bun pentru a accentua forma sprancenelor, pentru a le contura mai bine, stiut fiind ca forma sprancenelor e importanta in expresivitatea fetei.
Abia astept sa-mi vina produsele, in special fardul de pleoape...

2 comentarii:

  1. Pun pariu ca barbatii nici macar nu observa ca folosim machiajul pentru a contura mai bine trasaturile fetei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca observa atunci cand trebuie sa plecam de acasa si ei trebuie sa ne astepte...putin :)

    RăspundețiȘtergere