30 mai 2009

Forma rujului si personalitatea

Intr-o zi, eu si alte doua colege, ne aratam rujurile: nuante, textura, chestiuni feminine pe care doar noi le intelegem. Imi arat rujul care este tocit uniform, dar cu marginile rotunjite. Ma intreaba o colega cum fac asta. Chiar, oare cum? nu am stat sa-mi pun problema asta, ca doar nu-i dau forma aceea in mod intentionat. Asa-l folosesc...
Astazi, vad rujul lui Carmen si vine randul meu sa ma minunez de forma lui: tocit pe o parte aproape ca un carlig. Eu nu cred ca as reusi sa-i dau forma asta nici daca m-as chinui.
Ma gandesc apoi ca poate o fi adevarat ca forma rujului tradeaza si personalitatea. Modul cum este folosit, presiunea , siguranta, finetea...ii dau forma, deci forma capatata depinde de cea care il foloseste.
Caut eu ceva informatii, asaa de curiozitate. In primul rand ma interesa ce comunica forma rujului meu.
1.Daca rujul este plat, drept si rotunjit la margini , este vorba despre o persoana care nu trece neobservata, care isi spune intotdeauna parerea cu sinceritate, o prietena adevarata. Prietenii o plac si o admira dar sunt si multi care o invidiaza pentru personalitatea sa. Este o persoana temperamentala, ferma, stabila, concilianta, placuta, simpatica.

2.Daca rujul capata forma ascutita pe ambele parti, persoana care il foloseste este ca o printesa, o pretioasa, o tipa plina de ea si plina de fitze. Este o rasfatata.

3.Daca rujul este ascutit doar pe o parte, persoana care il foloseste e optimista, naturala, plina de viata. Este incapatanata, vioaie si curajoasa , placandu-i sa fie in centrul atentiei. Nu ii place sa se certe cu cei din jur.

4.Rujul care ramane cu aceeasi forma cu care a fost cumparat tradeaza o persoana care nu indrazneste, reflecta teama fata de viata reala, fata de parinti, etc. Aceasta persoana incearca sa nu deranjeze, sa fie pe placul tuturor, este timida , supusa regulilor si putin comunicativa.

5.Capatul in unghi , cu muchia curbata, ca un carlig indica o persoana entuziasta, energica, vorbareata. Acestei persoane ii place sa fie in centrul atentiei dar este si altruista, ofera ajutor. O alta trasatura ar fi creativitatea.

6.Rujul cu capatul rotunjit dar ascutit spre varf indica o persoana draguta, atragatoare, simpatica, orientata spre familie, blanda, sociabila. O astfel de persoana are nevoie de cei din jur.

7.Capatul plat cu muchie dreapta este al unui ruj ce apartine unei persoane concise, conservatoare, de o moralitate inalta.Este o persoana inteligenta dar si dependenta de cei din jur.


Un comentariu:

  1. forma rujului meu cel mai des intalnita ar fii "Capatul rujului este ascutit,muchie dreapta "ceea ce ar caracteriza o persoana: Incapatanata,Vioaie,Curajoasa,Ii displace programul Impus,Selectiva in privinta Prietenilor,Ii place sa fie in centrul atentiei,Argumentativa.

    RăspundețiȘtergere