29 mai 2009

La Tulcea, la muzeu

Am fost si am vizitat "Muzeul Natural al Deltei Dunarii" de la Tulcea. Vremea a fost foarte frumoasa, dar drumul mai obositor, avand in vedere ca am calatorit cu doi copii mici dupa noi, caraghioasele de Maria si de Dana.
Maria s-a speriat initial de pestii care pareau ca vin spre ea, iar eu ameteam din cauza efectului de lupa al peretelui gros de geam.

Cladirea nu este chiar asa de spatioasa cum mi-am imaginat: demisol, parter si etaj. La etaj , in special, sunt reconstituite imagini specifice din Delta, legate de peste si pescuit, dar si colturi din natura salbatica , incluzand pasari si animale impaiate.

Mi-a placut cum era reconstituit mediul natural al animalelor: cu pamant, plante, copaci, aveai impresia ca s-a decupat un colt din natura si l-au adus acolo, in cladire.

7 comentarii:

  1. Ehh, spre deosebire de alții, eu nu trebuie să văd peștii la muzeu :))))) Încă! :)))))))
    Dar cum viitorul se pare că nu aparține solzaților, cum dealtfel nici omenirii, trebuie să-mi fac datoria și să întreb - cât e biletul? :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu stiu ca-ti plac pestii agatati in carlig( calig cu nada pusa de tine) dar aici nu-s de-astia de-s buni pajiti, ci-s buni de privit. :) Ti-ar fi si mila sa vezi unul cu buza agatata...
    Serios vorbind, biletul e 15 ron pt adulti, 5 ron pentru copii si pensionari. Pentru copii sub 5 ani, intrarea libera. Maria mea a intrat fara bani :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelent, cu 5 ron, scăp chiar ieftin :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) intrebarea ar fi: si drept ce te poti da? cu care din cele doua categorii favorizate te-ai asemana mai mult? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm...dupa "Puiu" te-ai incadra la prima categorie, dupa intelepciune si undite, la a doua categorie . Adevarul, sunt sigura ca e pe undeva pe la mijloc :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adevăr dezarmant...15 ron să fie atunci. Doar nu o să merg la intrare și să spun: neneaaaa,neneaaaa, pe mine mă cheamă Puiu :)))))))))))))
    'Înțelepciune după undițe' ....îți mulțumesc, mi-ai umplut ochii de lacrimi....nu credeam să mai observe cineva :(((

    RăspundețiȘtergere