9 mai 2009

O zi...printre altele

Iar a mai trecut o zi, o zi din viata mea...Ceva important? Lucruri obisnuite.
Astazi am avut o zi destul de grea pentru o zi de sambata. Dupa o zi de joi si una de vineri in care programul mi s-a terminat pe la ora opt seara (e adevarat ca nu de dimineata), si astazi am avut program de la 8 la 14.
Dupa masa de pranz, intru putin pe net si apoi ma oblig sa dorm. Ochii aproape ca mi se inchideau , pleoapele erau atat de grele de nici nu ma ascultau. Pun capul pe perna si zic in gandul meu ca trebuie sa adorm repede pentru ca pe urma se trezeste Mari si gata cu somnul, nicio sansa de atipeala.
Asaaa, si hotarata sa dorm, inchid ochii. Imi zambeam mie insami la gandul ca ma voi odihni la pranz . Si ce bine ma voi simti cand ma voi trezi, si ce energie voi avea cand voi iesi afara...
Curand am ramas fara zambetul initial pentru ca somnul mult dorit nu venea si pace. Ma cocolosisem eu , infofolita in patura, dar am inceput sa ma foiesc pe o parte, pe alta, am inceput sa ma gandesc la ce-am facut ieri, alaltaieri...acu' o mie de ani, pana mi-am dat seama ca pierd timpul degeaba stand in pat, cu ochii inchisi , facand nimic, gandindu-ma aiurea.
Ce senzatie neplacuta e atunci cand vrei sa-ti linistesti ochii inchisi iar ei se misca aiurea in orbite de parca ceva important tre' sa se intample si ei nu vad. Parca urmaresc gandurile si, din cauza asta, se misca in toate directiile...mai obositor decat activitatea.
M-am hotarat, gata cu agonia asta si m-am ridicat din pat. Mi-am dat seama ca eram atat de obosita de nu mergeam drept, nu puteam citi, nu puteam urmari un film...dar nici nu puteam dormi. In cele din urma s-a trezit Maria si am iesit la plimbare in Gradina publica, cu tot cu Bubu, Dana si ai ei parinti . Parca iesirea m-a mai revigorat putin, ca de baut cafea nu mai aveam chef , mai rau mi-ar fi facut (pe ultima de azi am baut-o pe la 10.30).
Dupa ce-am mai rezolvat treburi am crezut ca am sa cad franta foarte devreme, dupa baita Mariei.Totusi , iata ca-i miezul noptii si tot nu dorm...plus un dialog care m-a calcat pe nerrrvi ! Ce sa mai spun ca mi-e pofta de inghetata si n-am...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu