3 mai 2009

Pixul

In fiecare zi de marti a saptamanii, pe la ora 15, ma intalnesc cu Jeanelle. Dupa cum spuneam si altadata e simpatica fata.
Mergem in cabinet, isi scoate caietul de notite, colile de scris, imi scot si eu o carte de gramatica a limbii romane, una a limbii engleze si pixul. Oups! ea n-are pix! De ce nu ma mir? Pentru ca in fiecare saptamana e aceeasi poveste.
"May I borrow your pencil?" ...normal ca"yes!" ca la fata pe care o face nu poti spune altceva. Mi s-ar parea penibil sa- i spun :" Iar ai venit fara pix?"
In general folosesc pixuri cu gel si am la mine unul albastru si unul rosu. Foarte important este cel albastru pentru ca imi este necesar sa pun note, absente, sa semnez condica.
Dupa cum spuneam, Jeanelle n-are pix. Dar ceea ce e ciudat e ca nu are niciodata! In fiecare zi de marti ii imprumut cate un pix pe care...nu mi-l mai da inapoi.
Cu primele pixuri nici nu mi-am dat seama, pentru ca mai aveam un pumn de pixuri prin geanta. Pe urma, cand imi schimbam geanta si nu le aveam decat pe cele doua absolut necesare, imi dadeam seama ca dupa intalnirea cu Jeanelle nu mai aveam cu ce sa pun absente. Pe masura ce treceau saptamanile am realizat ca nu e doar o intamplare. Ea pleaca mereu, dupa sedinta, cu pixul meu. Cand nu-mi dadeam seama era ok, il baga in geanta ei si gata, nimic nefiresc. Ultima data insa, am fost atenta sa vad ce face, pentru ca deja eram constienta de ceea ce urma sa se intample: stiam ca-l va lua, nu era nicio urma de indoiala, dar voiam sa vad. Iar! bineinteles ca l-a luat. Am inceput sa zambesc, multumita in sinea mea ca era adevarat ceea ce-mi inchipuisem si ca nu era doar imaginatia mea, mintea mea bolnava. Cred ca are acasa o gramada de pixuri numai de la mine cate a adunat), asta daca nu cumva ea le foloseste doar pe cele pe care le aduna si nu-si cumpara singura niciodata.
Problema e ca nu stiu cum sa reactionez. Mi se pare o situatie jenanta. Chiar, am sa pun un pix legat de masa, asa ca la ghiseul de la banca...
Pana la urma am sa-mi fac o rezerva de pixuri in cabinet, calculez saptamanile pana la sfarsitul semestrului si rezolv problema.

2 comentarii:

  1. insusirea unui obiect care nu-ti apartine se numeste = FURACIUNE.Ea stie ca fura?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred...pune totul pe seama intamplarii: "Oups! I did it again!" :)

    RăspundețiȘtergere