2 mai 2009

Poezie

Acest text nu-mi apartine (este primit) dar pentru ca era pentru mine, mi-am permis sa-l scriu aici, dupa ce am cerut permisiunea (pentru a evita discutii interminabile si neplacute).

Wish you were here

s-a lasat amagitoare, noaptea
cuprinsa de un intuneric ametitor
se joaca si luna
imi mangaie chipul sperand sa-si alunge singuratatea
e trista de veacuri
...desi lumineaza
asemeni unui zambet ce ascunde sute de lacrimi.
visez in tacere, astern ganduri si soapte,
ma simt abandonat in tristete
incerc sa respir, dar imi lipseste aerul
as vrea sa ascult , dar nu inteleg tacerea
unde esti, sa pot zbura?
un suflet ce-i singur, nu oglindeste numic
fara parfum ,degeaba si floarea...
...am aripile frante...
grea e magia cand crezi doar in ea
arata-mi lumina, acopera-mi ochii
mangaie-mi buzele ce parca suspina
sopteste-mi dorinte, doreste-ti in soapta
iubeste, alinta, saruta, priveste...
traieste, suspina, zambeste,
uita de lume, de pasii tristi ai singuratatii.
am ramas doar o flacara-n vant
si mi-e dor de tine
mai mult decat viata,
atat de mult te-am/ te/ te-as iubit/iubesc/ iubi.

E un text caruia incerc sa-i gasesc semnificatiile...si cum nu ma prea pricep la literatura, imi e cam greu.

2 comentarii:

  1. chiar e pentru tine?! parca ar fii un monolog dedicat tristetii Eu-lui care ti la trimis.parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Este un monolog, cel care l-a trimis este trist...restul nu mai comentez.

    RăspundețiȘtergere