1 iun. 2009

1 Iunie

La multi ani, draga mea, Maria!
Cred ca este normal sa consider ca este cel mai frumos, cel mai destept, cel mai ghidus copil din lume...este al meu.
Mai ales cand vine si spune : "Te ubest, mami!" si-mi da un pup de-ala dulce, dulce si o iubire mare, mare de ma lasa fara aer strangandu-ma in brate.
Ce frumos e sa fii copil, sa ai o grija, sa nu pierzi Scooby Doo, sa te intrebi unde locuiesc vacile, sa
ceri sa ti se cumpere "se veau eu".
Intr-o seara, pupacind-o ii spun ca am sa o mananc cu totul. Ea se gandeste putin, apoi imi propune sa incep cu genunchiul. Cand sa incep festinul , ma opreste si-mi aminteste ca nu am pus sare. Ma prefac eu ca pun sare, dau sa incep sa mananc :) , iar am uitat sa pun piper (spune ea). Ma prefac,iar, ca pun piper sa vad ce solutie salvatoare mai gaseste acum. Imi propune sa-i mananc manuta. Hai, bine! sa mancam manuta!
Bineinteles ca trebuia sa mai spuna ceva:
-Mami, dar nu te inesi cu unghiusele?
Ce sa mai spui? Cum sa nu o iubesti?
La multi ani, tuturor copiilor din lumea asta, comori vii, cu suflet! Si, la multi ani, celor care ne mai simtim copii, undeva departe , intr-o farama de suflet!

Un comentariu:

  1. nemrac adica Carmen2 iunie 2009 la 08:27

    Mi-am dat seama ca azi e si ziua mea cand mama mi-a zis La multi Ani Copile! si mi-a intregit colectia de pijamale cu inca 1 buc.

    RăspundețiȘtergere