27 iun. 2009

La plecare

...si dupa cum spuneam...la plecare din Galati, cea mai placuta oprire a fost cea de la Barajul Bicaz.


Barajul din 1960, inalt de 127 m, formeaza un lac de acumulare artificial, lacul Izvorul Muntelui, numit si"lacul Bicaz", cel mai mare lac de acest fel din Romania.

Departe in zare se vedea Ceahlaul.

Am vazut si Viaductul de la Poiana Teiului, din Poiana Largului, cel care traverseaza coada lacului de acumulare Izvorul Muntelui, facand legatura intre judetele Neamt, Suceava si Harghita.

Pe locul in care ar fi trebuit sa fie apa, am vazut acea piatra ciudata crescuta de nicaieri.

La Holdita , pe Valea Bistritei, am reusit sa gasim un loc de plaja. Totul este imprejmuit, peste tot sunt garduri . Ca turist ar trebui sa te uiti doar din masina, sau sa ai rabdare(ca noi) pana gasesti un spatiu deschis.

Am travessat Muntii Stanisoarei prin Pasul Tarnita.


Si sa zicem ca am ajuns in cele din urma in Moldovita, de unde se vede lantul muntos Obcina Feredeului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu