26 iul. 2009

Caldura mare, monser...

Ultimele doua zile, 24 si 25 iulie, cred ca au fost cele mai calduroase zile ale acestei veri . Tocmai spuneam cuiva, cu ceva zile in urma, ca a fost o vara usoara, ca nu a fost chiar insuportabil de cald ca in alte veri in care puteai face dus rece cu hainele pe tine si apoi te uscai asa, fara sa fie necesar sa mai folosesti vreun prosop.
Ieri, cel putin, am fost si la plaja. Simteam nevoia de a da cu apa pe mine din cinci in cinci minute. Dupa ce ma stropeam simteam o adiere de vant apoi iar, valurile de caldura. Carmen rezista eroic...poate pentru ca nu-i zodie de apa, si statea la prajit fara probleme. Sau poate datorita solutiei minune pentru bronzat: un amestec de bere cu ulei de masline, folosita si de mine anul trecut (tot de la ea, normal). Eu, anul asta, pentru a accentua bronzul, m-am multumit cu o crema hidratanta cu beta caroten de la Avon. Oricum, la pranz am fost acasa, la adapost de razele prea arzatoare, totusi. De la amiaza pana pe la 17-18 abia de zareai pe cineva pe afara. Doar eu cu fiica-mea, nebune, dupa inghetata si ciocolata...dar ne-am retras foarte repede.
Ma gandeam acum ca a fost o vara in care nu am mancat chiar asa de multa inghetata...nu am simtit nevoia, cine stie...
Acum ma uit ca desi i-a tras o ploaie buna noaptea trecuta, abia de se mai simte racoarea.
Am o stare nedefinita ...nu pot sa o descriu si poate ca nu vreau. Dau vina pe caldura ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu