18 iul. 2009

Plaja , soare

Gata, merg la plaja ! M-am hotarat de dimineata, inainte de a-mi bea cafeaua si chiar inainte de a-mi dezlipi prea bine pleoapele, dupa ce-am tras o privire scrutatoare spre sorel. Pentru ca zambea prietenos, nici prea violent nici prea gales de dupa nori, numa' bun de-o baie de soare, zic in sinea mea: sa dam niste telefoane, sa vedem pe cine mai racolam...daca nu, oricum ma duc, nu pot sa pierd o zi ca asta. Telefonul numarul unu: Carmen nu poate , desi si-ar dori. Tot a fost bine ca am sunat pentru ca s-a oferit Relu sa ne duca la plaja, in drumul lui spre joggingul de weekend.
Vreau sa mergem de dimineata , ca sa nu ne prajim prea tare. Eu ca eu, nu prea am treaba cu arsurile solare, problema este, mereu, Maria. Chiar daca a prins si ea un strat bun de bronz, mi-e cam teama de soarele asta cam prea inflacarat, de iulie.
Telefonul numarul doi: Nec. Vin si ei, dar dupa ce rezolva Gina o treaba . Uraaa! am dadaca pentru Mari! Asta inseamna ca fratele meu mai mare o sa se balaceasca cu Mari, o sa se plimbe cu ea. Timp in caaare eu am sa fur cat soare am sa pot.
Zis si facut! Pe plaja, Mari fuge in toate partile, dar mai ales acolo unde-i apa: bazin, piscina, dus, stropitoare, balta. O mare placere e sa stea in fata dusului, sa-si umple caldarusa cu apa pe care apoi o varsa pe ea...foarte complicat procesul si doar de ea inteles.
Ce-i vine ei: ca vrea scooby snacks. Bine, sa mergem sa cautam. Si pleaca impreuna cu Nec in cautarea banalelor prostii alimentare botezate de noi scooby snacks pentru ca asa mananca Scooby Doo. Dupa ceva timp ii vad ca se intorc fara snacks, doar cu un pahar cu inghetata. Nec imi povesteste ca a cautat peste tot si nu a gasit scooby snacks. Chiar o vanzatoare s-a aratat nedumerita ca nu a avut niciodata la vanzare scooby snacks. Incep sa inteleg si in acelasi timp incep sa zambaresc : frate-meu, foarte serios, se dusese si ceruse chiar asa :"scooby snacks". El nu a vrut sa cumpere altceva asemanator. Abia dupa ce-i explic 'misterul' (apropo de Scooby Doo) isi da seama ce-i cu produsele misterioase care nu se gaseau si pace. Ufff, ce-i si cu copiii din ziua de azi : te fac sa cauti si ce nu exista...
Buna tare, plaja de azi! Poate repet povestea si maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu