30 aug. 2009

Nehotarare

Iar am o dilema prosteasca: sa ma tund, sa nu ma tund? As vrea sa-mi las parul lung insa parca nu mai am destula rabdare. Bine cel putin ca nu imi mai fac probleme legate de culoare a parului. Am ajuns la concluzia ca cea mai placuta nuanta pentru tenul meu este chiar culoarea mea naturala.
Cand inca imi mai vopseam parul aveam o dubla problema: sa ma tund? ce fel? sa ma vopsesc? ce nuanta? Grave probleme mai au femeile, da. Poate de aceea se prefac barbatii ca dau atentie unor astfel de discutii cand li se cere parerea. De fapt se gandesc la cu totul altceva si incurajeaza parearea cea mai apropiata de ceea ce urmeaza sa faci. Si nu-i greu sa faca asta: par ca asculta cu atentie iar la intrebarea care li se adreseaza raspund cu da sau nu, dupa expresia fetei celei care cere o opinie.
Da, grava problema existentiala mai traiesc...ce sa spun. Ma gandesc eu ca daca am sa vorbesc despre tuns poate imi trece si las parul in pace. Poate faptul ca m-a apucat tunsul tradeaza o nemultumire a mea pe care nu reusesc s-o clarific.
Ce usor e la barbati: a crescut, tre sa-l tunzi si gata. La femei e complicat taaare : daca ma tund nu o sa-mi para rau, daca ma tund si nu-mi place, sau daca ma tunde aiurea...

4 comentarii:

  1. Nu am pretentia ca stiu ce e mai bine nici macar pentru mine...totusi indraznesc, cu tot dragul, sa-ti dau o sugestie:
    -Sa ma tund, sa nu ma tund?
    -Sa te apuci de scris (serios) si sa publici. Ce? Proza scurta (eseu, nuvela etc.). Pregatirea, onestitatea discursului si tensiunea framantarilor si-ar gasi astfel o implinire nobila. Ce zici? Nu trebuie sa raspunzi pe loc.

    Un prieten din Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere! La citirea comentariului, reactia mea a fost cam aceasta: ochii mari si o pauza in care nu stiam cum sa reactionez. Dupa ce mi-am dat repede un restart gandurile au inceput sa dea navala , sprancenele mele incruntate si buzele stranse tradau o mare activitate... :)) nu stiu ce sa spun, poate ca sugestia ar trebui luata in serios.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asigur (atat pot sa mai fac) de toata seriozitatea si onestitatea mea.

    Un prieten din Cluj

    RăspundețiȘtergere