19 oct. 2009

Maria

Maria e un superzgamboi alintat. Ma scoate din sarite cand nu-mi da voie sa plec de acasa din cauza ca asa vrea ea, cand monopolizeaza calculatorul cu desenele si cu jocurile pe care abia de stie sa le joace, cand fug dupa ea cu mancarea prin casa, cand ma trezeste la trei noaptea ca vrea lapte, cand o gasesc cocotata pe biblioteca pentru ca vrea ea ceva de acolo, cand o gasesc cu rujul meu in mana si cu fata pictata, cand scobeste painea si arunca miezul pe jos, cand isi ia ceva din frigider si lasa usa deschisa, cand se spala pe dinti si mananca pasta, cand tipa ca nu vrea spalata pe cap, cand vrea sa-i cumpar lucruri la care in secunda urmatoare nici nu se mai uita, cand imi umbla prin geanta pentru ca vrea ea ceva de acolo, cand se dezbraca de hainute desi e rece, cand se dezveleste peste noapte si eu tin pilota cu mana, cand vrea exact acelasi lucru pe care il are altcineva in mana...
Cu toate acestea, e Maria mea. Ma gandeam in cate feluri am tot alintat-o de cand s-a nascut, aproape ca nu mai tin minte: gogosica furioasa, gaga, gagacea, gagarin, Mariuta, Mari, teriorista-terorista, fumusete-frumusete, ochioasa, nasuca, gurita, falcuta, carna, copanica, puti-putulica-putula, bucanica, ubita-iubita, cretulina-cretofolina, reaua-rautate, certareata, scandalagioaica, broscalete-boscuta-broscuta, oata-hoata, smecherie, pitica-piticu, ganganie, soarec-soarece-soricel, turturel-turturica, bursucan, cichilichi, gogonel-gogonica, maimuta-maimutica, pui-puiut-puisor, oachi, tutu-tutuleana, tucurel-tucurica-tuca, madmoazela, alintatura, gandac-gandacel-gandaca, pisicuta-pusoaica-pisoi...si cum i-oi mai fi spus si nu-mi aduc aminte.

2 comentarii:

  1. Poate urmează acum un fel de alint mai provocator: LADY MARY!

    Ce poate fi mai frumos pentru o fetiţă decât să ştie că poate să ajungă când e mare o LADY?

    Un prieten din Cluj

    RăspundețiȘtergere
  2. "Lady" este un apelativ care ar implica politete, noblete, rafinament...dar nu alint :)
    Maria mea abia de este un pui de domnisorica...pana la domnisoara mai are de ...baut lapte :), pana la Lady, ahaha! mai e! :)

    RăspundețiȘtergere