1 oct. 2009

"Nisip de pe luna"

De mai multa vreme la Cartoon Network in pauzele de reclame se prezinta un nou joc pentru copii:"Nisip de pe Luna". Toate bune si frumoase. Ce treaba am eu cu nisipul de pe Luna? Eu? Nicio treaba. Daaar are treaba Maria .
De cand a vazut reclama ma innebuneste: "Mami, imi cumperi si mie nisip de pe Luna? "Da, mami, am sa-ti cumpar."
La inceput a tinut doar confirmarea aceasta ca vreodata ii voi cumpara. Pe urma a inceput sa ma traga de mana, sa ma duca in fata televizorului sa-mi arate "Uite , mami, nisip de pe Luna. De-asta veau eu!" Pai, se asigura fata ca am vazut bine, ca poate nu stiam exact despre ce era vorba in cerinta. "Da, da, stiu, am sa caut si am sa-ti cumpar." Nu dadeam o data exacta ca atat imi trebuia.
Pe urma s-a cam complicat treaba: cand veneam de la "sevisiu", de la scoala, aceeasi intrebare: "Se mi-ai cumparat? Ai gasit nisip de pe luna?...printre altele.
Astazi s-a cam ingrosat gluma. Cand sa iesim afara, si-a luat fata mea o hartie de 1 leu(10 mii) din pusculita(probabil credea ca daca e de hartie are valoare mai mare) ca sa se asigure ca are bani sa-si cumpere ceea ce-si dorea. Cateodata , cand vrea tot felul de prostii ii spun ca nu am bani si-o trimit pe ea sa-si cumpere, daca are.
Mandra nevoie-mare, cu banul in manuta ( nu a vrut in ruptul capului sa mi-l dea mie sau sa-l bage in buzunar), pe faza sa cumpere nisipul de pe luna, imediat ce-l gaseste. Daca ar fi fost dupa ea ar fi intrat in toate magazinele: farmacii, aprozare, de mobila etc. ca sa intrebe de nisipul ei. O tineam bine de mana si-i explicam faptul ca trebuie sa cautam la librarii (ii explicasem ce-s alea, nu stiu cat a inteles).
Ce m-am distraaat, nici nu-mi imaginam! Cand adresam intrebarea vanzatorului, se uita la mine o data, de doua ori, ceva de genul:"Iti bati joc de mine?" Unul , un nene mai in varsta, care nu prea se prinsese, incerca sa imi explice ca de fapt nu exista asa ceva...
Pe urma am pus-o pe Maria sa intrebe . Ea, serioasa si demna :) cu banul indreptat spre vanzatoare:"Veau nisip de pe luna!" Normal ca trebuia sa explic eu ce vrea copilul, dar macar nu mai paream eu...cazuta din luna. Era solicitarea Mariei, nu a mea.
In cele din urma, pana si Maria a spus resemnata: "Nu se gaseste..." Apoi, repede :"Hai, sa cautam altseva! Sa ma gandesc..." Si pune degetul (a la Vlahuta), ganditor, la tampla.
Aoleu, o luam de la capat...

Un comentariu:

  1. Noi avem moon sand, este super...Baietelul meu, zvarluga dealtfel, care nu sata 1 minut linistit, este fascinat. Ieri a stat 4 ore fara sa se miste, numai la nisipul de luna:)
    Ne-am distrat si noi adultii...
    Acum caut rezerva de nisip, pt ca este prea putin si nu ne ajunge:)))

    RăspundețiȘtergere