8 nov. 2009

Ce periculosi sunt copiii !

Daca nu esti atent, cateodata poti fi "victima" neinduratorilor mici tazmanieni din propria casa.
Astazi, draga de Maria se juca impreuna cu Dana, vara-sa de doi ani, prin casa. Fug intr-o parte, fug intr-alta, trag de-o jucarie, iau papusile si le pun in ordine(a lor), se joaca de-a bucataria, de-a baia, de-a vanzatoarea, de-a mersul cu masina, sar in pat...transpirate amandoua. Tipete cat cuprinde.
Taica-meu(respectiv, bunicul celor doi monstruleti)le tinea hangul:"Lasa-le sa tipe!" Mai mult, se tine dupa ele, in patru labe, pe jos:"Fantomaaa, fantooomaa!" Fetele tipa, rad, se ascund si fac pe speriatele. Nici nu le place.
Se ascund fetele in dormitor si gasesc printr-un sertar mai multe sapunuri. Fiecare isi ia cate doua sapunuri in mana. Taica-meu, dupa ele, cu "Fantoma, fantoma!"
Unde mi-ti sare Maria cu doua sapunuri in capul lui bunica-su si cu un picior:"Spidermaaan!" Pooc! Pooc!
Dana, si ea:Poc! Poc!"Paidarmeeen!" Ca doar o imita pe Maria in toate cele, si bune si rele.
Saracul taica-meu isi freca cucuiele proaspete, cu ochii stransi:"Aoleeu!" Nu mai era fantoma cea inspaimantatoare.
Adevarul e ca daca lui ii dadusera lacrimile, de durere, mie imi dadusera lacrimile, de ras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu