30 nov. 2009

"Rugati-va sa nu va creasca aripi"

"...cele mai triste esecuri sunt cele pe care le meritam. Devenim complici cu deceptiile noastre."

"...slabiciunile oamenilor se gasesc chiar in forta lor..."

"...e mult mai simplu sa iubesti o plaja luminoasa si calda decat sa te bati impotriva prostiei si suferintei."

"Daca vulgarizezi durerea, ea trece mai repede. Numai ca aceasta vulgarizare distruge si pe altii si te trezesti uneori in imposibilitatea de a mai iubi ceva. Din tot ce ai visat se alege un fel de limonada salcie si ajungi sa te simti penibil..."

"Daca o batalie pe care o castigi iti cere curaj, o batalie pe care o pierzi iti cere un curaj insutit."

"...eu nu dau o ceapa degerata pe orgoliu. Am vrut altceva de la viata, nu motive sa-mi satisfac orgoliul. Orgoliul sa si-l pastreza cei care se pot hrani cu el si-l pot pune in locul fericirii. Eu n-am putut."

"...exista doua feluri de singuratate. A celor care vorbesc si a celor care nu-i asculta."

"Nu exista fericire de care sa-ti amintesti fara tristete."

"Se pare ca fiecare om are haosul sau personal.Si ca, in raporturile cu acest haos, exista trei faze. In prima, iti ignori haosul. In a doua, ratacesti prin el. In a treia , incerci, daca mai ai timp, sa pui putina ordine."

(Octavian Paler, "Rugati-va sa nu va creasca aripi")

3 comentarii: