26 dec. 2009

On the second day of Christmas...

A trecut și a doua zi de Crăciun și am ajuns iar la concluzia că întotdeauna sărbătorile sunt și obositoare. De ce?
Păi, te gândești cu nu știu cât timp înainte la faptul că vin. Mamă, mamă, vine Crăciunul!! La televiziune cel puțin au început reclamele cu Moș Crăciun de prin noiembrie. Îți proiectezi în minte cum și ce ai să faci de sărbători-un alt efort. Faci liste de cumpărături, faci cumpărături, faci mâncare, primești în vizita, te duci în vizită, dai telefoane și mesaje, primești telefoane și mesaje...și o ții așa ceva vreme, încât după ce trec sărbătorile ai senzația că ești foarte obosit.
Să nu mai spun de mese. Dacă vine cineva în vizită: hai la masă, mănânci, bei ceva? Te duci în vizită, la masă. Câteva zile din care ieși "rupt de oboseala" de-atâta mâncat și băut. Aș vrea să mă pot lauda că am avut și eu vreo activitate ceva mai spirituală, intelectuală...da' de unde? Sunt doar unul dintre "crăciuniști". Sper doar să nu fac excese (culinare...nu de alta natură) ca să nu se vadă prea tare pe (sub)pielea mea.
Cea mai tare fază pe care am auzit-o zilele astea a fost întrebarea: oare o fi deschis pe 25 decembrie la biserică? nu spui cine s-a întrebat asta...persoană importantă. Oricum e posibil să mi-o iau pe cocoașă :)) pentru faptul că m-am amuzat așa de tare pe tema asta. Da' lasă ca-și ia cocker cu față bleagă, urechi lungi și privire blândă și-i trece supărarea...până va fi nevoită să-l scoată pe cățel dis-de-dimineață la plimbare, în fiecare zi, mereu, mereu (și atunci o să fie supărată pe cățel...)
Mă mai gândeam că s-a adeverit ceea ce bănuiam eu cu zloata de afară. E o "plăcere" să te plimbi prin oraș. Dacă te aventurezi să faci asta, așa cum am făcut și eu, ar fi de preferat să ai cizme de cauciuc sau, oricum, pantaloni suflecați și încălțări care să nu alunece și în care să nu intre apa. Dacă ai alunecat și ai căzut...ăla ești!
Și uite așa am intrat în a treia zi de Crăciun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu