27 dec. 2009

On the third day of Christmas...

Și după cum spuneam, a început și a și trecut cea de-a treia zi de Crăciun care coincide și cu sărbătoarea Sfântului Apostol Ștefan . La mulți ani, celor care-i poartă numele, Ștefani și Ștefane, Ștefanii !
Dacă ieri vorbeam despre zăpada topită, de zloată și de bălțile murdare, azi am ocazia să mă gândesc și la ploaie. De fapt, ce spun eu să mă gândesc? Afară plouă mărunt și acum, la fel cum a plouat cam toata ziua. Zici că-i "ploaie în luna lui Marte", vorba lui Nichita Stănescu.
Când ziceam și eu că vremea o luase pe un făgaș normal, ningea când trebuia să ningă, te dădeai cu sania, normal, în Decembrie, îți înghețau mâinile , nasul și urechile din cauza gerului...iată, că vine primăvara! Dacă mai plouă așa, până mâine dispare orice urmă de zăpadă dar va trebui să ne cumpărăm bărci pneumatice pentru cazul în care ieșim din casă. Râd eu, râd dar chiar s-a anunțat cod galben pentru unele zone ale țării, mai ales în vest, din ce-am văzut la știri.
Ploaia m-a ajutat să nu ies din casă, dacă pot spune asta. De ce m-a ajutat? Pentru că am reușit să mă și concentrez, să mai și citesc și să termin o lucrare pe care o cam părăsisem din "cauza" Crăciunului. Bravo, pentru mine! Ce mândră sunt de mine uneori...ptiu, ptiu, să nu mă deochi singură! unde mai pui că nici nu are cine să mă descânte de deochi...la ora asta.
Așadar, intrăm într-un ritm normal pentru câteva zile, că de', nu-i sărbătoare chiar în fiecare zi. Apoi, însă, vine anul nou, Revelionul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu