4 feb. 2010

25 de... "gânduri"

1.Eu stau, tu stai, el stă. (Imnul de stat)
2.Doctore, mă chinuie îngrozitor coloana. (Constantin Brâncuși)
3.Posteritatea va crede că am avut un singur ou... (Columb)
4.Femeile cu picioare lungi sunt cele mai bune la pat. (Procust)
5.Duc o viată regulată; mă culc la șapte, mă scol la șapte. (Albă ca Zăpada)
6.A fost nuntă cu dar, dar nu cine știe ce! (Zamfira)
7.N-aveți, cumva, un foc? (Nero)
8.Și totuși, se învârtește! (Galileo Galilei la un chef)
9.Eu sunt o excepție: mi-am făcut carul vara. (Nicolae Grigorescu)
10.Am fost corigent la zoologie și literatură. (La Fontaine)
11.Am oscilat între Școala Ardeleană și Școala Militară. (Petru Maior)
12.Aria cercului se bucură de o celebritate nemeritată. (Giuseppe Verdi)
13.Noi vrem pământ! (un extraterestru)
14.Am picat la țanc! (Aurel Vlaicu)
15.Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev)
16.Într-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la pătrat. (Pitagora)
17.Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las pană nu-l termin. (Cleopatra)
18.Cartea mea de căpătai este "După douazeci de ani". (Silviu Brucan)
19.Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)
20.Toți oamenii de valoare au zburat din România. (Henri Coandă)
21.De fapt, la țară eu n-am vară, ci un văr. (George Topârceanu)
22.Ca orice om, am fost și eu la strâmtoare. (Magellan)
23.Oștenii mei, astăzi avem exerciții de tragere. (Vlad Țepeș )
24.Americanii s-au obișnuit cu insula în coastă. (Fidel Castro)
25.Am ajuns în America pentru că m-a trimis nevasta după cartofi. (Cristofor Columb)

9 comentarii:

  1. draga, e o placere aici la tine, insa, te intreb, toate astea sunt pentru sufletelul tau sau pentru noi, vizitatorii.Oricum, e tare bine la tine...Vai, sper sa nu devenim dependenti!Totusi, mai multe si tot diverse
    Multam

    RăspundețiȘtergere
  2. "Vorbind în liniște" este, în primul rând, pentru mine. În timp am realizat că ceea ce fac pentru mine aici ar putea interesa, amuza, deconecta, apropia și pe alții.
    Mă bucură faptul că vizita la mine, aici, chiar și pentru câteva secunde sau minute, a făcut plăcere măcar cuiva(înafara de mine, bineînțeles :) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha,deci stofa! Ce facem cu stofa? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. STÓFĂ, stofe, s.f. Țesătură de lână sau de fibre sintetice, mai groasă decât pânza, întrebuințată pentru confecționarea îmbrăcămintei, pentru tapisarea mobilei etc. ♦ Fig. (Cu determinări introduse prin prep. „de”) Predispoziție, aptitudine, talent. ♢ Expr. A avea stofă = a avea calități deosebite (într-un anumit domeniu). [Var.: ștófă s.f.] – Din germ. Stoff, it. stoffa.
    Sursa: DEX ', ediția a II-a Univers enciclopedic, București, 1998
    Cum eu sunt cam grea de cap, :) la care dintre semnificații te referi? sunt puțin confuză :)
    Si asta numai din cauză că exprimarea ta este echivocă.( Cum mă pricep eu să arunc vina pe alții... :) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur, nu-mi pot lua gândul de la tapisarea mobilei :)) Sunt pur și simplu vrăjit de domeniu....

    RăspundețiȘtergere
  6. Am zis eu că ești mai complex decât pari. Pescuitul e doar un pretext, adevărata pasiune este tapisarea mobilei...:)))
    Vezi cum puteam să trag concluzii pripite...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu vorbi de pescuit, te rog :D Când aud cuvântul...mă simt la fel de complex precum primu' tip care-a înfipt un țăruș într-un pește....cu muuult timp înainte ca mobila să primească niscaiva stofă printr-o anumită metodă..

    RăspundețiȘtergere
  8. Atunci,ce? câteva grade sub zero și niscavai zăpadă te împiedică să pescuiești? :))
    Oricum, eu aș recomanda să aștepți încălzirea vremii, chiar dacă acum peștii ar sări singuri din apă și ar striga prinde-mă, prinde-mă !

    RăspundețiȘtergere
  9. Atunci ce??? Păi,nimic deosebit...Că veni draga de evoluție peste noi. Cu haine, confort și cereale distilate =)))

    RăspundețiȘtergere