9 feb. 2010

"Muzică nouă"

Din când în când mă mai joc pe blog. Astăzi, încercam să umblu la personalizări. Nu sunt o pricepută dar învăț prin descoperire. Îmi place bara cu informații și cea video. Ziceam că am vrut să schimb ceva la bara video: să schimb tematica din "filmulețe amuzante" în "muzică nouă". Încerc eu cu "muzica nouă" și mi-l bagă, la previzualizare, pe dl Guță. Nuuu, nu-i bine, nu-i bine chiar deloc! Mă mai gândesc puțin, cum să fac să-l elimin pe Guță din schemă? Introduc la criteriu de selecție "new music". Buuun! Aștept să văd cu ce mă uimește blogger-ul.
Surpriză! Mi-l arată pe mereu tânărul, salvamarul în budigăi roșii, David Hasselhoff:

Se vede clar faptul că videoclipul nu-i nici pe departe "new", așa cum aveam eu pretenția să găsesc. Melodia nici atât, având în vedere că e un cover după Ted Mulry Gang , " Jump In My Car", din 1975...mai bătrână chiar decât mine :)...not new at all!

Căutând toate detaliile astea, m-a amuzat foarte tare un comment la videoclipul celor din 1975:
"these boys have just ripped this off the musical genius david hasslehof....
they need to start writing there own stuff..."
Să nu te strici de râs???

2 comentarii:

  1. astazi, nimic nou pentru noi?Just Ana, ce faci?

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) în niciun caz nu dorm! nu că nu mi-ar fi somn. Și oricum , pană la miezul nopții mai e ceva timp :) poate scot ceva și pe ziua de azi...

    RăspundețiȘtergere