15 feb. 2010

Perle...nu doar de-ale elevilor

Am spus eu perle, în titlul dat postului, însă aș înclina spre "nestemate", "inestimabile", "nemuritoare", "inegalabile"...super-superlative absolut de absolute prin care (doar prin ele)aș putea cataloga exprimările ce-i sunt atribuite "primarelui" de la PSD, Vanghelie.
Toți l-am auzit comunicând (mă rog, articulând)în public, în limba română și am fost uimiți de naturalețea cu care se exprimă.
Nu m-am gândit însă că s-a apucat cineva să consemneze de câte ori "punctează".
Fragmentele de mai jos mi-au fost recomandate prin email, de către Ciprian. Cred că a avut o mare încredere în sănătatea mea. De ce? Pentru că în urma lecturii lor ar fi fost posibil să mor: de groază sau de râs.
Eu sper să nu provoc niciun șoc nimănui. Mă gândesc la faptul că posibilii cititori s-au imunizat în prealabil prin expunere treptată la factorul nociv...acum se vor expune pe cont propriu la o concentrație destul de periculoasă...
1.-"Nu există ființă umană, fie că locuiește în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare."
2.-"Numai cine nu lucrează nu poate să i se impute că nu poate să fie și mici greșeli."
3.-"De când mă știu eu copil, mă urcam în pom și mâncam corcoduși."
4.-"Cine nu are loc de mine, nu mă interesează, să se înghesuiește!"
5.-"Acel tânăr care s-a transformat în 300 este vorba de unul singur."
6.-"Soarta mea a fost hotărâtă de destin."
7.-"Vocea mea se va face auzită oriunde. Și pe sub apă!"
8.-"Sunt oameni tineri care sunt prezenți aici în față și pe care vreau să le mulțumesc!"
9.-"În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu mașinile și cu transportul în comun care mergem."
10.-"Deci prezența mea e datorită stării Bucureștiului în care ne aflăm."
11.-"Sunt atât de nervos și de supărat încât nu vorbesc decât administrativ."
12.-"Tre să vedem cum putem să rezolvăm o parte din problemele românilor și nu cu asemenea formule de a spune ce tre să învețe românii și unde găsesc pe goagăl, gagăl, cum? gugăl, așa -unde găsim păpădia, unde găsim nu știu ce și unde ne interesăm de Herodot."
13.-"Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite."
14.-"Și-ntr-un pom dacă mă puneți, eu am puncte de vedere."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu