10 mar. 2010

Animăluțul din sufletul meu

Am găsit un alt test Kudika în urma căruia ar reieși ce animăluț reprezintă simbolic felul de a fi al fiecărei persoane.
Am răspuns și eu la întrebări, curioasă să aflu ce animal :) s-o ascunde în mine: viperă, panteră, crocobaur, cățel, pisică, arici, șopârlică...
Când colo, ce să fie? o inofensivă broscuță țestoasă :) Poate nu sună prea bine dar chiar e un simbol profund pozitiv.
Broasca țestoasă este considerată un animal celest, alături de pasărea phoenix, tigru și dragon. Zodia mea, scorpion, este una de apa. Și broasca țestoasă este asociată apei. Chiar dacă în zodiacul chinezesc sunt dragon de foc...Broasca țestoasă ar mai simboliza longevitate, stabilitate, noroc, siguranță, suport și protecție. În fine, e destul de bine.

3 comentarii:

  1. frumos, brava!
    Eu sunt IEPURE; sa nu spui la careva....

    RăspundețiȘtergere
  2. Timiditatea, nesiguranta iepurelui apar si din cauza pericolelor ce pot aparea in jur. Instinctul de supravietuire primeaza intotdeauna. Ce conteaza parerea celorlalti? Bunul cel mai de pret pe care il avem noi toti este reprezentat de noi insine, oricine ar spune orice. Totusi, putin mai multa relaxare nu ar strica...chiar si pentru un iepure.
    Oricum, nu spun la nimeni...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ufff, e tare complicat!Mi-as dori sa nu am urechi asa mari, picioare scurte si spate cocosat, insa stiu ca fara ele nu as fi...eu. Si apoi, ”carnea” de iepure e prea dorita. Ai dreptate, ne avem pe noi insine si trebuie sa ne pastram...pentru cel care poate prinde vanatul acesta pretios. Glumesc. Sunt iepure-FEMEIE.Nu e nici un iepure-BARBAT?Ca sa respectam proverbiala poanta.
    Multam,Just Ana, draguta, atenta si incurajatoare ca intotdeauna.

    RăspundețiȘtergere