2 mar. 2010

Atenție! Cod ... baba mea!

Consider că este de datoria mea să avertizez lumea să aibă grijă pentru ziua de mâine !
Pe trei este baba mea, asa că exista o mare probabilitate ca vremea să fie fooarte ciudată. Ar putea varia temperatura de la 0 la peste 20 de grade. La fel, ar putea ninge sau ar putea ploua în rafale cu pericol de inundații.
Ce să mai spun de vânt ! Ar putea să mângâie ușor nasul sau ar putea să scoată copacii din pământ...
Soarele s-ar putea să se joace de-a ascunselea, cand să se arate când să dispară după nori grei, plumburii.
Eu doar mă asigur că am anunțat faptul că e baba mea...să nu am reproșuri pe urmă! Deci: orice se poate întâmpla!
Doamne ajută! :))

4 comentarii:

  1. Wrong! Fail! :)))) A fost o zi super! La cât am avut de alergat prin city, sigur că doar eventualele săgeţi către tine/babă m-ar fi 'ajutat' :P

    Offfff - schimbă, te rog, 'face-to' cu 'puiu' şi link-ul de blogspot cu http://www.puiublog.ro
    Sar'na :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, lasa ca nu a fost chiar asa rau! Daca era numai soare si o vreme din aia calma si linistita, in momentele din an mai dificile- ti-ai fi zis ca baba ta te-a inselat! Ori, nu avem cum sa avem parte doar de zile senine, nu? Ne-am plictisi! :)) Eu mi-am ales-o pe 6. Sa vezi atunci! Nici nu am nevoie de prognoza meteo ca sa stiu ca va fi cea mai a naibii Baba!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, se pare ca baba mea nu a fost chiar asa de rea, ba chiar placuta! Ai putea crede ca sunt chiar simpatica :) si ca destinul imi pregateste un an ...bunicel :)

    Puiu, cu "sar'na" ala m-ai terminat definitiv! ce-am sa fac? am sa-l schimb pe face-to in puiu si linkul pentru ca am observat si eu ceva schimbari de "domiciliu" pe la tine pe acolo...

    RăspundețiȘtergere