13 mar. 2010

Eurovision 2010

Se pare ca anul acesta Romania va fi reprezentata la Oslo, in Norvegia, de duetul Paula Seling & Ovi(Ovidiu Cernauteanu, roman stabilit in Norvegia) cu piesa "Playing with Fire".

Piesa nu-i chiar rea. Nu mi-a placut coregrafia, de fapt, cam lipsa ei. Ce show poti face cu fundul lipit de scaun, in fata pianului? Si apoi, vocalizele....neee, nu prea placute, dupa mine, poate altora le-au placut.
Mie mi-a placut aceasta melodie:

Cred ca este cea mai buna piesa dintre cele care au participat la preselectia nationala, indiferent de castigatorul care ne va reprezenta la Oslo. E doar preferinta mea.

2 comentarii:

  1. Carmen- sotia olandezului zburator14 martie 2010 la 06:03

    E mai tare melodia paulei seling & ovi prin comparatie cu cantecul Tinei G care se aseamana pe alocuri cu ''Pocker Face'' - lady gaga .
    iar coregrafia lipseste cu desavarsire la ambele clipuri.dar nu, pe bune, ce-ai vrea sa cante pe pian sau sa apara niste balerine pe langa pian?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gandeam ca Paula Seling s-ar putea descotorosi de pian macar intr-un spectacol de genul Eurovision. Cred ca pot canta la pian si altii la fel de bine in timp ce ea ar fi doar voce. Nu cred ca trebuie sa demonstreze cuiva ca stie (chiar daca bine)sa cante si la pian. Este un spectacol special, conteaza foarte mult aparitia scenica.
    Iar melodia Tinei G pur si simplu imi place. NIci nu m-am gandit daca seamana sau nu cu altceva. Am ascultat-o de mai multe ori cu placere, as mai asculta-o, sigur o voi mai asculta pt ca...imi place.

    RăspundețiȘtergere