24 mai 2010

Circul

A venit circul în Galați. Bun! Și-au făcut reclamă peste reclamă de ziceai că dacă ai să mergi la acest spectacol de circ ai să vezi toate minunățiile pământului. Afișe pe toți stâlpii, campanie de promovare prin școli, grădinițe, difuzoare mobile, oferte...
Mă gândesc eu(in limita posibilităților mele de a gândi) să o duc și pe Maria la circ. Nu, nu pentru a prezenta un număr spectaculos...deși cred că ar fi capabilă.
Ea era toata un entuziasm de parca o duceam pe lună. A mai fost la circ pe la vreo doi ani dar nu ținea minte foarte bine ce și cum.
Cam ce a fost la circ? O chestie cu animale.
Deși pe afiș apărea un ditai leul, la circ, leul nicăieri.
Ziceau ceva de 70 de animale. Să fi fost cel mult 30 cu tot cu păianjenul uriaș(da, e un animal de insectă).
Înafară de o acrobată care chiar se cățăra fără siguranță pe o funie, altceva spectaculos, nimic. Era o domnișorică șoldană care cică dansa (și eu, dacă mă străduiesc, dansez mai bine, fără modestie) și rotea niște cercuri. Daaa...interesant! În alt număr de dans "exotic" au apărut și alte donșoare și mai...corpolente, cu "mijlocelul subțire" și coapsele "ferme" la vedere. Eu dacă aș arăta așa nu m-aș duce nici la plajă, dar să mă mai și unduiesc spectaculos în fata unui public.
Apoi, erau vreo două cămile numai piele și os, supărate foc, o luaseră total aiurea în arenă, la un moment dat de nu reușeau dresorii să le aducă în linia firească. Plus că arătau ca maidanezii noștri bolnavi, cu blana rară și cheală pe alocuri.
Apare, într-un număr ce se voia interesant(mai ales pentru copii), un pui de hipopotam speriat care abia de a intrat în arenă, forțat de îngrijitori. S-a întors după vreo 2-3 metri, speriat de ceea ce i se întâmpla.
Ce să mai spun de sonorizarea super nașpa, când se vorbea la microfon se auzeau niște sunete, țiuituri, și din când în când ceva inteligibil.
Clovnul avea o atitudine cel puțin bizară. Intra pe scenă, era tot un zâmbet, glume răsuflate...termina numărul și nu numai că nu mai zâmbea dar avea o atitudine de clovn din filmele de groază, genul de clovn care ii sperie pe copii. Numai că nu spunea: "Și tu, de ce zâmbești mrrrr..."
Grea experiență și circul ăsta!
A fost ceva mai interesant un număr cu tigri. Frumoase și istețe animăluțe. Apoi, au fost și doi elefanți dresați destul de bine, reacționau foarte bine la comenzile date.
Nu cred că mă voi mai duce la circ în viitorul apropiat!

4 comentarii:

  1. Bun.
    Dar Maria?

    care [...era toata un entuziasm de parca o duceam pe lună. A mai fost la circ pe la vreo doi ani dar nu ținea minte foarte bine ce și cum...]

    RăspundețiȘtergere
  2. DA, CONFORM TEHNICII C.O.*, ÎN IPOTEZĂ, AVEM MOTIVUL PREZENŢEI LA CIRC, BUCURIA MARIEI, IAR ÎN CONCLUZIE, REACŢIA MARIEI.
    ÎN DEMONSTRAŢIE, ÎN SCHIMB, SE OMITE IPOTEZA ŞI SE DEMONSTREAZĂ O CONCLUZIE NEENUNŢATĂ, REACŢIA MAMEI MARIEI.

    Profu de mate
    ______
    *Cercetare operațională = tehnica analizei unei probleme (administrative, comerciale, industriale sau logice) prin metoda matematică

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu am prezentat doar punctul meu de vedere asupra aventurii cu circul.
    Maria a fost foarte incantata de faptul ca merge la circ. Oricum pe ea o încântă toate ieșirile, este o plimbăreață.
    Știe că ii fac aproape toate mofturile, în limita posibilităților mele și în limita a ceea ce știu eu ca-i bine pentru ea.
    A mers pe ponei, a vizitat in pauza menajeria circului, a dansat de ziceai ca ea este in centrul atentiei si nu "balena/balerina" din arena. Isi flutura aripioarele roz in toate directiile , urca pe banca, se ducea langa arena, damsa, aplauda, se minuna...copilarii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, vezi, de asta ne eşti dragă JUST ANA!

    RăspundețiȘtergere