13 iul. 2010

Killers

 În  loc să citesc, așa cum ar trebui, îmi fac de cap uitându-mă la filme. Filme nu întotdeauna bune sau, mai bine spus, mai mereu proaste, în ciuda unor recomandări.
 Ultimul film "bun" /prost urmărit este"Killers", ( 2010). Am căzut iar în capcana "comedy" ce apare la genre, normal. Din tot filmul nu știu dacă sunt două...cel mult trei secvențe(spun trei gândindu-mă că poate nu am eu simțul umorului)  în care se poate zâmbi.
Ashton Kutcher (cel ce o menține tânără pe Demi Moore) joacă rolul unui nemaipomenit, atletic, șarmant agent special care mai și ucide din când în când, nu de alta dar așa scrie în fișa postului. O vede pe ingenua, trista, frumoasa fată proaspăt părăsită de iubit și se îndrăgostește instantaneu. Pentru ea renunță la misiuni, crime și alte îndatoriri de serviciu. Se transformă într-un angajat într-o firma de construcții, duce o viață mai mult decât calmă, idilică aș spune, până primește o nou misiune de la  fostul șef. Deoarece el nu și nu, nu mai ucide pe cuvântul sau de mincinos, devine el însuși o țintă pentru care se plăteau nu știu câte milioane de dolari.
 Deodată, toți cei din jur: vecini, prieteni, amici, mai mult sau mai puțin cunoscuți, încearcă să-l ucidă. "Stupefiant", chiar "magic" aș spune, chiar și socrul său se dovedește a fi un killer care se răzgândește în momentul în care află că fiica sa poartă copilul țintei sale.
Atuuri ale filmului: e nou, joacă un Ashton Kutcher destul de sexy și o draguțică Katherine Heigl...mmm, cam atât. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu