28 iul. 2010

Marea Neagră la Neptun

În ciuda faptului că îmi place soarele, că îmi place să fac plajă și să am pielea bronzată, consider că vacanțele la mare sunt destul de obositoare și de neinteresante. Da, poate că vacanțele la Marea Neagră sunt așa dar eu altă mare nu am apucat să văd până acum.
Am aici o părticică din mare, mai pe înserat. Am văzut răsăritul...lunii.
Dimineața, cu niciun chip, niciodată nu m-am învrednicit să văd răsăritul la Marea Neagră. Apusul e mai la îndemână...
Înserarea aceasta am văzut-o de pe un vaporaș. Și cum mie nu mi-e frică deloc de apă, ba chiar am și un pic de rău de mare amestecat cu rău de mașină, a fost destul de palpitant. Țineam o pungă la îndemână în caz de vărsa Maria dar o puteam folosi la fel de bine și eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu