12 sept. 2010

De râs...

1.
Un englez, un american şi un arab stau de vorbă despre familiile lor într-un bar.
Englezul zice:
"Am 10 copii acasă şi dacă aş mai face unul aş avea o echipă de fotbal!"
"Eeii", spune americanul, "eu am 15 copii acasă şi dacă mă mai forţez o dată îmi fac o echipă de fotbal american!"
În sfîrşit, arabul zice:
"Eu am 17 neveste acasă".
Face o pauză în timp ce soarbe tacticos din pahar.  "Dacă îmi mai iau una, îmi fac teren de golf!"

2.
COINCIDENŢE SINISTRE:
1981:
1. Prinţul Charles se căsătoreşte.
2. Liverpool câştigă Cupa Europeană.
3. Papa moare.
2005:
1. Printul Charles se căsătoreşte.
2. Liverpool câştigă Cupa Europeană.
3. Papa moare.
CONCLUZIE:
Dacă Printul Charles se mai căsătoreşte o dată şi Liverpool ajunge iar într-o finală europeană ar fi bine să-l anunţe cineva pe Papă.

3.
Pe perioada crizei economice, guvernul român va asigura slujbe pentru şomeri.
Ele vor fi oficiate de preoţi, episcopi şi mitropoliţi.

4.
Pentru a veni în întîmpinarea dorinţelor angajaţilor, luna aceasta vom da salariile mărite, după cum urmează : Fluturaşii vor fi tipariţi pe format A4, cu litere bolduite, font 36.

Vă dorim numai bine! CONDUCEREA

5.
- Dle doctor, cum a murit Ion?
- Nu ştim încă. Tot ce ştim este că la autopsie s-a zbătut mult....

2 comentarii:

  1. Un om este bogat sau sărac în funcţie de ce este, nu de ce are. (Henry Ward Beecher)

    Aristotel,
    la ora de gramatică

    RăspundețiȘtergere
  2. Hahaaha, f tare bancul cu terenul de golf

    RăspundețiȘtergere