23 sept. 2010

SnapIt Screen Capture

In postul anterior vorbeam despre SnapIt Screen Capture, un produs de pe Digeus. In urma aceslui review am primit acest produs, acum este bine-merci deja instalat cu acte in regula pe calculatorul meu.
Mentionez, pentru persoanele care mai intra si citesc cate ceva pe blogul meu, ca il pot obtine la fel ca mine, in schimbul unui review pe orice: blog, forum, twitter, facebook, etc. (min. 100 de cuvinte)
Linkul catre review trebuie trimis prin mail la adresa julia.taylor@digeus.com , persoana de contact, Julia Taylor.
Cel care urmeaza acesti pasi vor primi ulterior un Registration name si un Registration code cu ajutorul carora pot instala oficial, pe termen nelimitat, produsul.
 Sa mai dau cateva detalii?
Pai, daca am si am instalat produsul in calculator, imi apare o iconita in coltul din dreapta jos a ecranului:

Daca vreau sa folosesc SnapIt, dau click pe iconita, apoi folosesc PrintScreen si pot selecta exact ceea ce doresc de pe ecran. Ceea ce selectez se poate salva in ce tip de document doresc, in functie de ceea ce voi face cu imaginea selectata.
Cu click dreapta pe iconita avem optiunile:

Astfel poti salva imaginea selectata, cu save as. Daca se doreste ca toate imaginile selectate sa fie salvate automat, imediat ce-au fost selectate, exista optiunea  Auto save images to file in Proprerties:

Dragut, nu?  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu