12 ian. 2012

De râs...

  • Limba olandeză este încercarea unui marinar german beat de a vorbi în engleză!

  • Un bileţel pe masa din bucătărie:
"Dragii mei Optimişti, Pesimişti şi Realişti,
În timp ce voi vă certaţi, încercând să demonstraţi dacă sticla este pe jumătate plină sau goală, eu am băut-o.
Oportunistul!"

  • - Am auzit că ai intrat într-o formaţie de manele!?
    - Da, nu mi-au ţinut frânele...

  • Îndrăzneţul vine acasă beat la trei dimineaţa. Soţia lui stă în pat, trează. Îndrăzneţul apucă un scaun şi îl aşează lângă pat.
- Ce faci cu asta?, întreabă nevasta, înfuriată la culme.
- Vreau să stau în primul rând când începi circul.
  • Un bărbat punea nişte flori la mormântul mult-iubitei sale mame decedate, când remarcă un alt bărbat în genunchi la un mormânt.
    Bărbatul părea că se roagă cu o intensitate profundă, repetând: -De ce a trebuit să mori? De ce? De ce?Viaţa nu e dreaptă! Primul bărbat se apropie de el şi îi spuse: Domnule, nu vreau să mă amestec în suferinţa dumneavoastră privată, dar nu am văzut niciodată atâta durere. Pe cine jeliţi? Un copil? Un părinte? Îndureratul îşi adună gândurile pentru o clipă, apoi răspunse: Pe primul soţ al nevestei mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu