7 ian. 2012

Teatrul Dramatic "Fani Tardini" - program

  • Duminică, 8 ianuarie, ora 19.00, Sala Mare a Teatrului Dramatic "Fani Tardini" 
Orchestra Titanic de Hristo Boytchev
Adaptarea si regia artistică: Eugen Făt
Distribuţia: Ciprian Braşoveanu, Petrică Păpuşă, Veronica Păpuşă, Dan Căpăţână, Svetlana Friptu

„În ciuda interpretărilor de diverse facturi, care văd în piesă o metaforă a mizeriei existenţei umane, eu am văzut un text optimist, care vorbeşte despre bunătate şi despre şansa pe care o are fiecare. Harry, personajul cheie al acţiunii, este un om care vine să facă un bine, care vine să salveze nişte oameni care vor să facă altceva, vor să transceandă locul în care stau. Problema, şi aici intervine cheia în care trebuie înţeleasă viziunea mea regizorală, este felul în care reacţionează oamenii în momentul în care au reuşit să-şi atingă un ideal.” Eugen Făt.
„În ultimii ani am văzut numeroase puneri în scenă după „Orchestra Titanic”. Montarea din această seară mi s-a părut deosebit de valoroasă tocmai prin curajul cu care Eugen Făt a ales să-şi construiască scenariul regizoral. Poate că este cea mai diferită adaptare faţă de piesa mea, din câte am văzut până acum. Mi s-a părut un spectacol care abundă în fericire şi optimism, fiind, totodată, plin de poeticitate. Jocul actorii, costumele, decorul scenic, muzica şi luminile converg toate spre crearea unui spectacol deosebit de convingător”. (autorul, Hristo Boytcev, unul dintre cei mai importanţi dramaturgi bulgari contemporani) - SURSA, aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu