19 feb. 2012

De râs... Amor în nouă capitole

Amor  I 

- Dragă, hai să facem economii.
- Bine... dar cum ?
- Învaţă să găteşti si dă afară bucătăreasa.
- Foarte bine... Atunci învaţă să faci dragoste si dăm afară si şoferul.

Amor  II

Un tip o întreabă pe nevasta sa:
- Dragă, cand voi muri, tu vei plânge mult?
- Desigur, dragule. Ştii că eu plâng pentru orice rahat…

Amor  III

- Dragă, de astăzi, după 12 ani de căsnicie, nu te mai iubesc!!!
- Iubitule, eu de acum 12 ani....
Amor  IV 
O pereche venea pe o străduţă interioară din sat, fără să scoată un cuvânt.
O discuţie anterioară i-a pus pe ceartă, şi niciunul un vroia să se dea bătut. Când au trecut pe lângă o fermă unde erau catâri, porci şi o vacă , bărbatul o întreabă pe nevasta sa, sarcastic:
- Sunt rude de ale tale?
- Da, răspunde ea.. Cumnaţii mei şi soacra...

Amor V 

Bărbatul o întreabă pe nevasta sa:
- Vrei să încercăm o poziţie diferită în seara asta?
Femeia îi răspunde:
- Buna idee, tu rămâi aici în picioare şi speli vasele şi eu mă aşez pe sofa!!!!!

Amor VI
Un bărbat hotărăşte să-şi schimbe atitudinea. Soseşte acasă complet murdar şi comandă:
- Vreau să-mi pregăteşti o cină gourmet şi cand termin sper să am un desert divin. După cină să-mi aduci un whisky şi îmi prepari baia pentru că trebuie să mă relaxez. Şi încă ceva: Când termin în baie, ghici cine mă va îmbrăca şi mă va pieptăna?
- Cei de la pompe funebre... i-a răspuns liniştit nevasta sa...

Amor VII

- Draga mea, ce preferi? Un bărbat frumos sau unul inteligent?
- Nici unul, nici altul. Ştii că îmi placi doar tu.

Amor  VIII 

Barbatul şi nevasta sa beau ceva berică la un băruleţ. El se întoarce către ea şi îi zice:
- Vezi femeia aia de acolo din balcon, care îşi bea whisky-ul singurică? Păi, eu m-am despărţit de ea acum şapte ani! De atunci ea nu s-a mai oprit din băut.
Femeia îi răspunde:
- Nu vorbi prostii. Nimeni un reuşeşte să sărbătorească atâta timp ceva, orice ar fi!!!

Amor  IX

Bulă şi soţia sa erau căsătoriţi de 25 ani. Într-o vineri, Bulă vede sub pat o valiză.
- Ce e cu valiza asta? Se roşi nevasta un pic şi zise:
- Dragule, trebuie să-ţi mărturisesc ceva. Deschide valiza!
Deschide Bulă valiza şi înăuntru erau: trei cartofi şi 50.000 de dolari.
- Ce e cu cartofii ăştia?
- Dragule, de-a lungul căsniciei noastre, de câte ori te-am înşelat... am pus un cartof în valiză.
- E, lasă că nu-i aşa rău, 3 cartofi..... Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
- Păi, de câte ori am adunat un kilogram, l-am vândut.....

2 comentarii: