7 feb. 2012

Dorinţa îndeplinită...

Un cuplu căsătorit îşi sărbătoreşte nunta de 40 de ani într-un mic restaurant liniştit şi romantic.

Dintr-o dată la masa lor apare o mica zână care le spune:
-Pentru că sunteţi un cuplu exemplar şi pentru iubirea voastră reciprocă în tot acest timp, vă îndeplinesc fiecăruia o dorinţă!
Soţia spune:
- Vreau să călătoresc cu soţul meu drag în jurul lumii!
Zâna flutură bagheta magică şi apar 2 bilete de călătorie în mâinile ei.
Soţul s-a gândit un moment şi spune:
- Ei bine, asta e o oportunitate care nu-mi va veni de 2 ori. Imi pare rău iubirea mea, dar dorinţa mea este de a avea o soţie cu 30 de ani mai tânără decât mine!Soţia şi zâna au rămas profund dezamăgite. Dar dorinţa este dorinţă.
Zâna a fluturat bagheta magică şi minune!.... soţul a devenit de 92 de ani!

Morala acestei poveşti: Bărbaţii care sunt nemernici şi nerecunoscători ar trebui să nu uite că zânele sunt totuşi de sex feminin! ...

Un comentariu:

  1. 1)Ai grijă ce-ţi doreşti, că s-ar putea împlini!
    2)La ţigani, am auzit, există chiar un blestem în acest sens, să dobândeşti ce-ţi doreşti, să ţi se împlinească dorinţele, ştiindu-se cât de fatale ne pot fi multe dintre ele.
    3)La ortodocşi e simplu, operează tăierea voii proprii: Facă-se voia Ta!

    (Şt.)

    RăspundețiȘtergere