5 mai 2012

Păpădii

     Cand eram mica alergam dupa puful de papadie dus de vant; daca prindeam un puf, il scuipam de trei ori, il bagam in san si-mi puneam o dorinta care urma sa mi se indeplineasca...doar cu ajutorul pufului de papadie...Un ritual aproape magic...Oare mi s-o fi indeplinit vreo dorinta pe care mi-am pus-o in gand astfel?
         
      O alta varianta de invocare a norocului cu ajutorul papadiei era sa rupi o papadie cu sfera de puf intacta, sa-ti pui in gand o dorinta si apoi sa sufli cat puteai de tare astfel incat sa indepartezi toti fulgii pentru ca dorinta sa ti se indeplineasca. :) Si din optimism, daca mai ramaneau ceva pufi, spuneam ca dorinta se va indeplinipeste una, doua, trei...zile, saptamani, luni, ani...

     Nu mai alerg de mult dupa puful de papadie dar bulgarasii ce se formeaza dupa disparitia petalelor galbene inca ma mai fascineaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu