20 iul. 2012

De râs...cu el şi ea

Bărbaţii care zic că locul femeii e la bucătărie - pur şi simplu nu ştiu ce să facă cu ea în dormitor!

Gelozia
Un arab mergea pe strada.. La un moment dat un tip striga: - Ahmed... nevasta-ta te inseala! Arabul se face rosu la fatza .... scoate cuțitul si fuge către casa. Pe drum, este calcat de o masina.. In ambulanta, in drum spre spital, incepe sa reflecteze: - Ar trebui sa ma calmez un pic.... întâi si întâi.... sunt burlac... in al doilea.... nici nu ma cheama Ahmed....

Un cuplu la a 50-a aniversare a casatoriei. Sotul ii spune sotiei:
- Draga mea, al saselea copil al nostru nu a semănat cu restul. Acum, dupa 50 de ani, as vrea sa stiu: a avut el un alt tata ?
Sotia se uita la el si mărturisește:
- Da, draga, ai dreptate, a avut un alt tata.
- Si poti sa-mi spui cine a fost ?
- Tu !

Plictiseala
Ion si Marie stau in pat. Ion e plictisit, Maria are chef de ceva acțiune:
- Ioane, pun pariu ca nu ma găsești sub cearceaf !
- Da' pui pariu ca nici nu te caut ?

Dragostea este ca ciupercile - nu stii daca e buna sau rea decât dupa ce e prea târziu ...

Aventuri din vacanta Ion si Gheorghe isi fac vacantele separat. Ion se intoarce din vacanta de iarna mulțumit. - Ei, pe unde ai umblat, Ioane?
- Prin Suedia!
- Si cum sunt scandinavele? Ion da din colt in colt, nu da un răspuns clar. Acasa, cauta in dictionar. "Aha, scandinave, adica femeile de acolo! Cum de nu am stiut, sa ma fi laudat, ca aveam cu ce!"
 Anul următor, Ion se întoarce din vacanta bronzat.
- Ei, Ioane, pe unde ai mai fost?
 - Grecia, tara frumoasa!
- Ei, dar elenele? Ion rămâne iar mut. Nervos, acasă, cauta din nou in dicționar: "Aha, femeile de acolo!"
Un an mai târziu, Ion se întoarce iar bronzat.
- Si cum a fost in Egipt, Ioane?
- Frumos, cald, cămile, nisip, soare...
- Si piramidele?
- Niște curve...

Temperatura
Georgeasca la birou:
- Fetelor, aseara am pus mana pe testiculele lui bărbatul meu, erau reci ca gheata....
A doua zi Ioneasca si ea:
- Fetelor si barbatul meu are testiculele reci ca gheata ...
A treia zi apare Vasileasca bătută mar, cu ochii vineți.
- Ce-ai pățit draga ?
- Pai am pus si eu mana pe testiculele lui barbatul meu: erau fierbinti, fierbinti. Atunci am zis: - Draga ce testicule fierbinți ai, ale lui Georgescu si ale lui Ionescu sunt reci ca gheata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu