15 iul. 2012

Somebody That I Used to Know

"Somebody That I Used to Know" este una dintre melodiile care imi plac foarte mult. In ciuda faptului ca a aparut anul trecut, pe 5 iulie 2011, in Australia si Noua Zeelanda, eu am auzit-o si a si inceput sa imi placa anul acesta, dupa ce am ascultat-o in aceasta varianta, la Romanii au talent:

La aceasta varianta nu mi-a placut inceputul dar acompaniamentul e foooaaarte tare.

Varianta celor de la Walk off the Earth este geniala, impresionanta...o simti prin toti porii!


Gotye este compozitorul si interpretul original al piesei, varianta sa o include si pe Kimbra iar videoclipul este simbolic, cei doi interpreti fiind pictati  pentru a se incadra intr-un tablou. Tablou din care Ea dispare pentru ca devine doar Somebody That I Used to Know pentru un El ce ramane in tabloul propriei vieti in care Ea nu se mai potriveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu